شرایط و قوانین

مشتری گرامی‌لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های مشتریدی سرای قهوه رویال  (فروشگاه اینترنتی قهوه کافی بیست) به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود مشتریان به وب‏‌سایت Coffee20 هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط کافی بیست به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه ی استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات کافی بیست است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین کافی بیست از سوی مشتری است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های کافی بیست منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً مشتری نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با مشتری است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های کافی بیست تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سیاست حفظ حریم خصوصی

کافی بیست به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

کافی بیست متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت کافی بیست، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی‌در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

کافی بیست به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت کافی بیست به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. کافی بیست همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کافی بیست به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کافی بیست محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

کافی بیست مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای کافی بیست محفوظ است.

مشتریان باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش مشتری قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

جزئیات ارسال سفارشات

فروشگاه اینترنتی قهوه کافی بیست با ارائه خدمات ارسال متفاوت تلاش می‌کند تا یک خرید لذت بخش، سریع و ایمن را برای شما فراهم آورد. سفارشات ثبت شده‌ی شما در کافی بیست از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی‌ارسال شده و شما امکان رهگیری سفارش خود به صورت آنلاین را با استفاده از شماره پیگیری مرسوله خواهید داشت.

تمامی‌خریدهای بالای 300 هزار تومان شامل ارسال رایگان خواهند شد که توسط پست پیشتاز ارسال می‌شوند و شما هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی‌تاخیر به دست مشتریان برسد. پس از ارسال سفارش مشتری کد پیگیری مرسوله تا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش وارد پنل کاربری مشتری شده و از قسمت “سفارشات من”، قابل رویت است. به علت تحویل سفارشات مشتری توسط شرکت پست جمهوری اسلامی‌لازم است تا مشتریان عزیز آدرس، کدپستی و شماره تماس خود را به صورت دقیق و کامل ثبت نمایند.

تعریف کاربر یا مشتری

کاربر یا مشتری به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات کافی بیست اقدام نماید.

تعریف همکار یا خریدار عمده

همکار یا خریدار عمده به شخصی گفته میشود که مالک یک فروشگاه و یا رابط یک شرکت می‌باشد که اقدام به خرید محصولات فروشگاه اینترنتی قهوه کافی بیست به صورت عمده می‌نماید. لازم به ذکر است اشخاصی که تمایل به خرید کلی از فروشگاه کافی بیست دارند می‌بایست در هنگام ثبت نام نوع کسب و کار را به صورت همکار انتخاب نمایند.

تفاوت مشتری با همکار

سیستم فروشگاه اینترنتی قهوه کافی بیست به صورتی طراحی گردیده است که برای مشتریانی که به صورت همکار ثبت نام می‌نمایند،برای هر محصول محدوده حداقلی خرید مشخص کرده است و در ازای آن قیمت محصولات را با قیمت همکاری نمایش میدهد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی‌که شما از سرویس‌‏ها و خدمات کافی بیست استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به کافی بیست ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که کافی بیست به صورت الکترونیکی ( از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی ) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه، امکان دارد کافی بیست برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که مشتریان تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه کافی بیست را در پروفایل خود لغو کنند.

رویه‌‌‌های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های فروشگاه اینترنتی قهوه کافی بیست بوده است و کافی بیست در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی کالاهای ارایه شده در وب سایت کافی بیست، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند  (مانند کالاهای گروه‌ آسیاب قهوه غیر برقی‌، انواع قهوه، لوازم جانبی قهوه ساز‌ها، قهوه سازهای غیر برقی، ماگ و فنجان، دمنوش و …)  دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی‌که به عنوان هدیه‌ از طرف کافی بیست همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، کافی بیست 7 روز  فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته است

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به کافی بیست اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کافی بیست بازگردانده شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست مشتری از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربری غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

کالای دریافتی با مشخصات داخل وب سایت مغایرت داشته است

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش کافی بیست از طریق ثبت تیکت اطلاع داده شود.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ، تعداد یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کافی بیست بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی داشته است

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کافی بیست از طریق، ایمیل و یا ثبت تیکت پشتیبانی اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی قهوه کافی بیست بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

توجه بند 1:   انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

توجه بند 2:  از آنجا که فروشگاه اینترنتی قهوه کافی بیست یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفاً متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات کافی بیست ( شماره تلفن 05632829496 ) اطلاع داده شود.

با استناد به “توجه بند 1” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده  باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز   الزامی‌است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده  شوند( قهوه ها‌)، از شمول این بند خارج هستند.

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا  و هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

در صورت انصراف از خرید چنانچه سفارش ارسال شده از طریق ارسال رایگان به مشتری تحویل داده شده باشد هزینه بسته بندی و ارسال سفارش نیز از حساب مشتری کسر خواهد شد.

اگر در اثر حمل و نقل، کالای دریافتی آسیب دیده باشد

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کافی بیست اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب مشتری و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کافی بیست تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کافی بیست بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه فاکتور به خدمات پس از فروش کافی بیست ارسال شود.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کافی بیست بازگردانده شود.

توجه: پس از بررسی کالا‌‌‌های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد کافی بیست در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت کافی بیست در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

 

ضوابط و طریقه ی ارسال کالا به کافی بیست

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات غذایی

خریدار باید قبل از استفاده از مواد غذایی نسبت به کسب اطلاعات کامل و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که مشتریان در خصوص کالا در وب سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و کافی بیست مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین کافی بیست مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات غذایی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی‌مسئولیت‌‌‌های آن بر عهده مشتری است و  فروشگاه کافی بیست در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، کافی بیست صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.

کالا را چطور ارسال کنیم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی‌با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی کافی بیست جداً، خودداری کنید.

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

کالای معیوب باید توسط پست سفارشی ارسال شود، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس info@coffee20.ir ایمیل کنید.

اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست سفارشی استفاده کنید.  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست سفارشی به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست سفارشی با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان عکس و تصویری از رسید تهیه و آن را به آدرس info@coffee20.ir ایمیل کنید.

اگر ساکن طبس هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با کافی بیست تماس بگیرید.

از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان خراسان | شهر طبس | بلوار گلستان، جنب پلیس +10، سرای قهوه رویال | کد پستی: ۹۷۹۱۷۱۶۵۹۴

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

 اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش کافی بیست برسد، هزینه‌های ارسال به عهده کافی بیست است.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  به آدرس info@iliya.ir. ایمیل شود و یا در واتس آپ به شماره ی ( 09105473961 ) ارسال شود.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان کافی بیست، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

روند رسیدگی به درخواست کالاهای برگشتی چگونه خواهد بود؟

کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان کافی بیست تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ کافی بیست بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، کافی بیست تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و کافی بیست در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط کافی بیست، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت کافی بیست هستند، لذا علیرغم تصور آن‌ که تست کالا ( حتی برای ایرادهای خیلی آشکار ) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

از هنگامی‌که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش کافی بیست است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهیم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  1. در پنل کاربری خود اقدام به ارسال تیکت پشتیبانی کنید.
  2. با شماره تلفن 32829496 – (056) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.