شرایط و قوانین
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی سرای قهوه رویال (فروشگاه اینترنتی کافی بیست) به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت کافی بیست هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط کافی بیست به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه ی استفاده از سرویسها و خدمات کافی بیست است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین کافی بیست از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای کافی بیست منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای کافی بیست تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
سیاست حفظ حریم خصوصی
کافی بیست به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
کافی بیست متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت کافی بیست ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
کافی بیست به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت کافی بیست به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. کافی بیست همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کافی بیست به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کافی بیست محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
کافی بیست مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای کافی بیست محفوظ است.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد .
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات کافی بیست اقدام نماید.
تعریف همکار یا خریدار عمده
همکار یا خریدار عمده به شخصی گفته میشود که مالک یک فروشگاه و یا رابط یک شرکت می باشد که اقدام به خرید محصولات فروشگاه اینترنتی کافی بیست به صورت عمده می نماید. لازم به ذکر است اشخاصی که تمایل به خرید کلی از فروشگاه کافی بیست دارند می بایست در هنگام ثبت نام نوع کسب و کار را به صورت همکار انتخاب نمایند .
تفاوت مشتری با همکار
سیستم فروشگاه اینترنتی کافی بیست به صورتی طراحی گردیده است که برای مشتریانی که به صورت همکار ثبت نام می نمایند،برای هر محصول محدوده حداقلی خرید مشخص کرده است و در ازای آن قیمت محصولات را با قیمت تجاری نمایش میدهد
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات کافی بیست استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به کافی بیست ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که کافی بیست به صورت الکترونیکی ( از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی ) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه ، امکان دارد کافی بیست برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه کافی بیست را در پروفایل خود لغو کنند.
ارسال سفارش ها
جزئیات ارسال سفارشات
فروشگاه اینترنتی کافی بیست با ارائه خدمات ارسال متفاوت تلاش میکند تا یک خرید لذت بخش، سریع و ایمن را برای شما فراهم آورد. سفارشات ثبت شدهی شما در کافی بیست از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ارسال شده و شما امکان رهگیری سفارش خود به صورت آنلاین را با استفاده از شماره پیگیری مرسوله خواهید داشت.
تمامی خریدهای بالای 300 هزار تومان شامل ارسال رایگان خواهند شد که توسط پست پیشتاز ارسال میشوند و شما هیچ هزینهای پرداخت نخواهید کرد.
روزهای تعطیل در سال 1399 که کافی بیست هیچگونه پاسخگویی، سرویسدهی و خدماتی ندارد شامل تمامی تعطیلات رسمی کشور است. در مناسبتهای خاص و روزهای پایانی سال سفارشهای ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویسهای پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد. پس از ارسال سفارش مشتری کد پیگیری مرسوله تا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش وارد پنل کاربری مشتری شده و از قسمت “سفارشات من”، قابل رویت است. به علت تحویل سفارشات مشتری توسط شرکت پست جمهوری اسلامی لازم است تا مشتریان عزیز آدرس، کدپستی و شماره تماس خود را به صورت دقیق و کامل ثبت نمایند.
پست پیشتاز
سفارشات ارسالی با پست پیشتاز طی 24 تا 72 ساعت تحویل داده میشوند
ارسال رایگان
سفارشات ارسالی با پست رایگان طی 3 تا 4 روز کاری تحویل داده میشوند
ارسال با پیک موتوری
سفارشات داخل شهر اصفهان با پیک موتوری و طی 24 ساعت تحویل داده میشوند
روش های بازگرداندن تجهیزات
رویه های بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویتهای کافی بیست بوده است و کافی بیست در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی کالاهای ارایه شده در وب سایت کافی بیست، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه آسیاب قهوه غیر برقی، انواع قهوه ، لوازم جانبی قهوه ساز ها ، قهوه سازهای غیر برقی، ماگ و فنجان ، دمنوش و …) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه از طرف کافی بیست همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، کافی بیست 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.
لطفاً توجه داشته باشید:
– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند قهوه سازهای صنعتی ، رستر های صنعتی) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته است
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به کافی بیست اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کافی بیست بازگردانده شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
کالای دریافتی با مشخصات داخل وب سایت مغایرت داشته است
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش کافی بیست از طریق ثبت تیکت اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ ، تعداد یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کافی بیست بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی داشته است
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کافی بیست از طریق ، ایمیل و یا ثبت تیکت پشتیبانی اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بهکافی بیست بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
توجه بند 1 : انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
توجه بند 2 : از آنجا کهکافی بیست یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات کافی بیست ( شماره تلفن 03135550384 ) اطلاع داده شود.
با استناد به “توجه بند 1” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند( قهوه ها)، از شمول این بند خارج هستند.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا و هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
در صورت انصراف از خرید چنانچه سفارش ارسال شده از طریق ارسال رایگان به مشتری تحویل داده شده باشد هزینه بسته بندی و ارسال سفارش نیز از حساب مشتری کسر خواهد شد .
اگر در اثر حمل و نقل، کالای دریافتی آسیب دیده باشد
آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کافی بیست اطلاع داده شود.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کافی بیست تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کافی بیست بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه فاکتور به خدمات پس از فروش کافی بیست ارسال شود.
در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کافی بیست بازگردانده شود.
توجه: پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد کافی بیست در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت کافی بیست در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.
ضوابط و طریقه ی ارسال کالا به کافی بیست
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات غذایی
خریدار باید قبل از استفاده از مواد غذایی نسبت به کسب اطلاعات کامل و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب سایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و کافی بیست مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین کافی بیست مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات غذایی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه کافی بیست در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، کافی بیست صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمیگرداند.
کالا را چطور ارسال کنیم؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی کافی بیست جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
کالای معیوب باید توسط پست سفارشی ارسال شود، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس info@coffee20.ir ایمیل کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست سفارشی استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست سفارشی به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست سفارشی با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود.
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان عکس و تصویری از رسید تهیه و آن را به آدرس info@coffee20.ir ایمیل کنید.
اگر ساکن مشهد هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با کافی بیست تماس بگیرید.
از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
آدرس:استان خراسان جنوبی , شهرستان طبس ,بلوار گلستان , جنب پلیس +10
کدپستی: 9791716594 (سرای قهوه رویال)
تلفن : 05632829496
همراه : 09105473961
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش کافی بیست برسد، هزینههای ارسال به عهده کافی بیست است.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید به آدرس services@coffee20.ir . ایمیل شود و یا در واتس آپ به شماره ی ( 09105473961) ارسال شود .
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان کافی بیست، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
روند رسیدگی به درخواست کالاهای برگشتی چگونه خواهد بود؟
کارشناسان خدمات پس از فروشکافی بیست ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان کافی بیست تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ کافی بیست بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، کافی بیست تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و کافی بیست در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسطکافی بیست، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده توسط شرکتهای تولید کننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت کافی بیست هستند، لذا علیرغم تصور آن که تست کالا ( حتی برای ایرادهای خیلی آشکار ) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگیهای مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش کافی بیست است .
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهیم؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید :
⦁ در پنل کاربری خود اقدام به ارسال تیکت پشتیبانی کنید .
⦁ با شماره تلفن 05632829496 خدمات پس از فروش تماس بگیرید .